25 jaar ervaring in administratief werk 13 jaar als ondernemer actief
Vanaf 1993 heb ik administratieve en commerciële functies vervuld bij meerdere bedrijven. Zo heb ik dus in verschillende ‘keukens’ kunnen kijken. Mijn werkplekken waren zowel op inkoop- als op verkoopafdelingen. In de beginjaren waren dit full-time functies maar na de geboorte van onze kinderen werd dit deeltijd. Zo kon ik werk mooi combineren met zorg voor ons gezin en eigen bedrijf aan huis.
Ieder bedrijf kent zijn eigen structuur en inrichting en zo heb ik kennisgemaakt met diverse administraties en processen. En dus ook ervaring opgedaan met meerdere softwarepakketten en boekhoudprogramma’s. Daarnaast heb ik mijzelf veelzijdig ontwikkeld tijdens de opbouw en het runnen van onze eigen camping. Niet alleen op het administratieve vlak. Voor een recreatiebedrijf is het creëren van sfeer en beleving van groot belang. En dit begint al bij een eerste kennismaking op de website.
Door mijn werkervaring gecombineerd met het ondernemerschap ben ik gewend om breder te kijken. Om te kijken naar de grote lijnen. Wat is nu echt belangrijk voor uw bedrijf? En wat draagt ertoe bij om een beter resultaat te bereiken. En hoe worden de gestelde doelstellingen uiteindelijk bereikt? Alle kleine en grote schakels samen vormen uiteindelijk de kern van uw bedrijf. En bepalen dus met elkaar het resultaat.
Mijn jarenlange werkervaring en achtergrond als ondernemer zet ik graag in om u van dienst te zijn.